.

עוברות מבגרות לבשלות

תנועה, נשימה ותזונה - פרקטיקות עצמאיות להתמודדות עם תסמיני שינוי

29 לדצמבר 2022 | "מרחב, מקום לתנועה", יישוב נטף

בין 17:00-22:00

ההרשמה לריטריט הסתיימה, נתראה בריטריט הבא(:

הנה מה שנשאר עד לריטריט

2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2

פרטים על הריטריט

 בדיוק בתקופה הזו של השנה, בה הלילות ארוכים יותר, נתכנס במקום מואר וחמים כדי לחקור את התסמינים שנרצה לשנות.

מרתקת הידיעה ששינויים פיזיים, נפשיים ורגשיים הנובעים ממעבר מבגרות לבשלות מגיל 45 בגופה של האישה,
ניתנים לניהול באופן טבעי דרך תנועה, נשימה ותזונה.

 

נתנסה דרך תרגול יוגה עדין, נשימה עמוקה ולימוד על התזונה המאזנת בתקופה הזו.

נחווה את כל אלה ונצא עם ערכת כלים פרקטית להקלה בשינויים, כך שתוכלי להרגיש קלילות בבטן, שיפור באיכות השינה, קלילות בגוף ובמפרקים, אנרגיה וחיוניות והכי חשוב - שאת מנהלת את האכילה שלך באופן מאוזן יותר, מבלי שהאכילה שלך מנהלת אותך.

הנושאים שידונו יתייחסו להיבטי גוף נפש בציר הזמן הזה של האישה
(תהיה אפשרות להעלות נושאים שמעניינים אותך ע"י מילוי שאלון מקדים).

 

עלות הריטריט: 300 ש"ח, כולל ארוחת ערב קלה.
(*המחיר הנפלא הזה עד לתאריך 22/12/22).

מנחות הריטריט:

אפרת גולדמן - מורת דרך לחיים בריאים,
באמצעות תזונה, מיינדפולנס, תהליכי מודעות לגוף ולנפש.

https://www.efratgoldman.com/

 

לורה גילינסקי - יזמית וולנס, מורה ליוגה ומייסדת יוגה סינגוגה https://www.facebook.com/groups/136995168104265/

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.